Sex to Religia
The Sims 2 druga odsłona symulacyjnej gry komputerowej The Sims, umożliwiająca tworzenie i sterowanie życiem wirtualnych ludzi. Opracowana przez firmę Maxis Software i jednego z jej założycieli, programistę oraz projektanta gier Willa Wrighta, a wydana przez Electronic Arts 14 września 2004 roku pod marką EA Games, już w ciągu dziesięciu dni od tej daty biła rekordy sprzedaży, oszacowano, że było to ponad milion kopii, tym samym stała się wówczas najbardziej dochodowym tytułem w historii firmy.
Dzięki rozbudowanemu interfejsowi tworzenia Simów i mnogości przeróżnych opcji możemy:
- w dowolny sposób zmieniać – jego rysy twarzy, fryzurę, kolor włosów i oczu, tuszę, karnację oraz makijaż i brwi
- określić wiek – małe dziecko, dziecko w wieku szkolnym, nastolatek, student (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach), dorosły lub emeryt
- wybrać ozdobne dodatki – okulary, a z dodatkiem The Sims 2: Podróże też kolczyki (nie tylko w uszach), bransoletki i ozdoby szyi
- dobierać garderobę uzależnioną od pory dnia, czy też okazji – codzienna, wizytowa, sportowa, strój kąpielowy, bielizna, piżama, okrycia wierzchnie (z dodatkiem The Sims 2: Cztery pory roku)
- określić priorytety życiowe – pragnienie bycia sławnym, dążenie do bogactwa, pragnienie tworzenia rodziny, chęć zdobywania wiedzy, pragnienie romansowania, pragnienie przyjemności (z dodatkiem The Sims 2: Nocne Życie)
- wybrać znak zodiaku
- sprecyzować preferencje "chemii Simów" odpowiedzialne za relacje między Simami (z dodatkiem The Sims 2: Nocne Życie i nowszymi)
Offline